världens mest underbaraste dag

Idag har jag upplevt den mest romantiska och finaste dagen någonsin i mitt liv.
Har aldrig någonsin känt mig mer speciell eller uppskattad någonsin... "I wanna lay you down in a bed of roses"
Älskar dig, Älskar oss framförallt. Att vara med dig är som att vara bland molnen.

Dagen spenderades med min kära, vi vakande vid varandras sidor, pussades, tittade varann djupt i ögonen och kände djup kärlek. Finns inget mysigare än att vakna i din trygga famn och bara känna sig uppskattad och älskad.
Sedan blev jag utbjuden till den mest vackraste restaurangen jag någonsin varit på, vi åt på Vannarödsslott... gud så¨mysigt. Att få äran att sitta framför dig och ha min hand i din lena hand får mig att tänka på framtiden.
Vi har våra mot¨gångar Ja, men när allt är bra mellan oss så är det verkligen bra.

Finns inga ord jag kan beskriva denna morgon, dag, kväll och blivande natt med!
Allt jag kan skriva, säga är att Jag Älskar Dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback