Kvällstankar på lördagkväll

Jobbade idag, rätt härligt, jobbade bara från 7.11.00 helt okej på en lördag! När jag väl kom hem efter en härlig mysig vila startade jag tv och såg ett reportage kring Rosengård - Ramelsväg. Det skrämmde mig och mitt hjärta blöder för de människor som bor där! Hur kan detta tillåtas? Detta gör mig så fruktansvärt arg och att det pågått så länge och ingen gjort något är det värsta! Inte hade jag velat bo i en möglig, ruten lägenhet där kackerlackerna kryper i väggar, skåp, golv ja man kan säga överallt.. det kryper inom mig!

Annars har min kväll varit superduper, njutit av snön idag, självklart varit ute och busat med Texas, alltyid lika kul!
Lagat god mat med min kära mamma, och nu sitter jag här och skall strax sätta på en film tänkte jag.


 En del förändriingar krävs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback