Gårdagens mysiga härliga vinterfredag

Gårdagen var en roligt Fredag. Jobbade som vanligt med tiden gick fort, jobbade iförsig bara till 11.00 så det var säkert därför. Något jag bara måste berätta är en väldigt komisk sak, haha.. som sakt jag hade en tandläkartid igår kl 13.00 på södervärn.. när jag väl kom dit sa dom att jag inte stod med i registert.. skumt? Hon gick och pratade med min tandläkare och hon kom ut, lilla Rebecka... du har tid här den 25 kl13. Ojdå tänkte jag, då¨skall jag nog vara på det andra stället kl13.00.. då var klockan 14.55. Jag fick verkligen panik, stressade som fan.. tog iallafall bss 2 till davidshall och sprang därifrån till tandläkaren.. när jag väl kommer it och skrver in mitt perosnnummer står det

REBECKA, du har INGEN bokad tid här!
Va fan?
jag fick iallafall en sightsing av Malmöstad! haha!

Men lycklig blev allt Texas när snöflingorna föll till marken.. mysigt var det.
När han väl fick lekt i snön var han lyckligare än aldrig förr.. han är så söt!
Som vi busade, sprang och njöt av snön!

       

                                      Min fina underbara Texas

Sedan framåt kvällen åkte jag till arlöv till min kära  Anki! Vi lagade mat, köttgryta med paprika, lök och morötter och jasminris till det.. supergott blev det. Vi snackade även en massa minnen och skrattade som FAN åt gamla bilder.. så himla roligt.. Anki pimplade ju rätt mycket vin så hon var på luren, min lilla alkisstjärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback