Dagens

Idag har det faktiskt inte hänt något speciellt i min tråkiga vardag. Jag har iallafall varit ledig från jobb så jag har tagit det rätt så lungt. En sak jag är rött stolt över är att jag varit på trafikskolan och fixat lite körtider, äntligen kommer jag igångmed mitt körkort!      
                


Har även tränat med Marie på friskan, mycket skönt! Vi valde att testa ett dansjympa pass - inte uppskattat! Det var oerhört trist och verkligen inte svårt alls. Ett bra pass för äldre damer som inte orkar så mycket =P.
Medeljympa TACK!
           
Hemligheter            

Till dig min ömhet hemligt går.

I kraft av hemlig lag

I någon ängslig lycka slår

Det hjärta, som är jag.


Jag såg din pannas mjuka fall

Och hårets rikedom,

Beskuggat, lik den vår, som skall

Gå skymningstyst i blom.


Med sluten mun jag allt förteg.

Men sprängdes ej som nu

Mitt hjärta av ett rop, som steg?

- Å, u - du - du! -

Kommentarer
Postat av: Tess

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback