Alltid saknad, Alltid i mitt hjärta

En ängel som alltid önskade
Att få vara fri har nu blivit det
Hon lämnade marken så vackert
Inget kunde hindra henne
Himlen har fått tillbaka en ängel
Hon flyger nu fri som en fågel
Men här på jorden saknas en ängel.

Tänker på dig,
kommer aldrig glömma dig min solstråle,
Aldrig.



















-------------------------------------------

Haft en mycket lyckad dag och kväll, förutom att jag kände en stor tomhet idag på jobbet..
en Enorm tomhet
det kommer aldrig någonsin bli sig likt!

Ett tag sedan man var just där och jobbade på boendet men det var verkligen skönt att få komma tillbaka. men det negativa är dock att jag kommer sakna hemtjänsten, kommer sakna mina tanter och gubbar så mycket. Pratade med en kollega idag, hon berättade att det är lättare att komma in på högskola i Danmark, lycklig blev jag allt. Tänker faktiskt ta och kolla upp det, det är ju bara sundet över, så det är inte det att man måste flytta och greja. 

Imorgon skall jag hem till Anki och ha en mini tjejkväll, yajh!  
Nu är det dags för nattning, nattinatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback