tråkig plugg dag..

Onsdag idag, som vanligt skall jag spendera mina dagar att läsa i böcker.
Men jag har ju valt det själv, så där finns egentligen inget att klaga över.
Snart praktik igen, kommer bli spännande, skall spendera 6 veckor på hospice,
för dom som inte vet vad det är så är det "livets sista anhalt" så kan man väl uttrycka sig?
Det kommer bli obehagligt, kommer se mycket mycket smärta och mycket död med det fixar jag!

Mycket bråk den senaste tiden, bråk tär mig i bitar, orkar inte med bråk...
antingen med mamma eller Dan, alltid någon av dom =(.
Vill verkligen inte ha det så, det är kanske mig det är fel på?
Älskar er båda, över allt annat!

Livet är surt..

Kommentarer
Postat av: TESS

heeeeeeeeeeeeeeeeej du får ju skriva lite mer gumman=)

Postat av: felicia

Hej gumman! Fin blogg du har, lite gott och blandat.. Ses på jobb! kramis

2008-12-15 @ 11:58:27
URL: http:// felicias-secrets.styleblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback