Dunder förkyld

image78Idag är det ingen kul dag, för idag är det
"Tycka synd om Rebecka dag"
Avskyr förkylningar, inte alls kul.. känns ju som man kvävs i sitt egna snor!

Ja, praktiserat på Husiegård nu i lite mer än 1 vecka, känns helt okej!
Handledaren är hur kul som helst, oh ett plus i kanten är ju att man har rätt så stor chans att få jobb där sen med. eftersom jag är så sjuk idag och har feber så är det nog inte alls så smart att jag går dit imorgon,
så jag stannar nog hemma, för inte vill jag smitta mina vårdtagare!

Var har jag hållit hus då dom senaste dagar/vecka/veckor?, själv har jag glömt det, typiskt mig att glömma!

Men lite roliga bilder kan jag ju alltid lägga in,

    Bakdag med älsk, Very Fun =)

                                                      




!6/1 - tess 22 år, Grattis!



Tur med familjen och älsk,
köpte målarfärg, och golv till mitt nya rum!
Weiijh!

 Buss, buss, buss, buss till praktiken!

 Urk, tandläkarbesöK!, inte kul precis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhhhhhhhhhhhhhh pluttttis=) tack s myclet hihihihih=) pussssssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback