22 December till 4 Januari

22 December
Började mitt lov med att jobba,
ganska trist men det positiva är lönen.
var även i stan med kära lillebror, vi
käkade thai thai och shoppade de sista
julklapparna, mycket revligt!

23 December
Jobb och besök av min kära mormor.
Vi åt en god middag som älskade mor gjort.
Öppnade julklapparna från mormor, jag
fick 1 tröja, 2 mössor och en halsduk! Tack!

24 December
JULAFTON, börjar med att klockan ringer 06.00..
usch, upp och jobba! Sedan kommer jag hem vid cirka
14.15, duchar, fixar mig.. farmor, farfar och Alex kom
vid 15.00. Vi åt lite god mat, lyssnade på
underbar julmusik, körde julklapps leken...
krig efter ett paket fullkornsmakaroner.... haha!
Sedan spelade vi lite krot, pratade och hade allmänt
trevligt. Vi åt sedan ifen, mums! pratade lite till! och
vid 21.00 åt vi rissalamalta! Pappa hittade nöten, som vanligt!

Jag fick: 2000kr, en hårfön, bodyshop kräm, shampo, tvål,
diktbok, dvd film, massor med choklad! Nöjd!

25 December
Jobba som vanligt, trist!

26 December
Spenderar kvällen i Skivarp,
äter och dricker gott. Mycket trevligt!
Grattis på födelsedagen Dragana!

27 December
Jobbar som vanligt, och en titt på
Vårdcentralen, fick min remiss! weej!

28 December
Jobba, *suck*
Älskade Dan kom på besök, vi gick på bio!
Såg förtrollad, så grymt bra film!

29 December
Jobba *suck*
Älskling här! =)

30 December
Jobba *suck*
Älskling här! =)

31 December
Nyårsafton och jag var ledig! =)
Spenderades hemma med familjen och
min älskade pojkvän! Åt gott, drack gott,
sedan gick vi upp en tur till Alex! Trevligt Trevligt!

1 Januari
Nytt år, nya förväntningar och förhoppningar.
Jobbade som vanligt...
Älskling här!, vi hyrde 2 filmer.. mös och åt godis!

2 Januari
Jobba *suck*
Älskling åker hem =(

3 Januari
Jobba *suck*
Träffa Anki, myspys!

4 Januari
LEDIG!, åt Indisk mat idag med Marie..
Alltid lika trevligt med min gumsilumsi!
Hjälpte henne med sin VIPS, gick bra!
O nu sitter jag här, o väntar på att hon ska komma
och lämna min mobil, glömde ju den hemma hos
henne.. smart jag är! Eller inte? haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback