2 dagars bloggeri

17/1 Igår så var jag hemma från praktiken, är sjuk.. hade 38.0 graders feber,
störts förkyld och ont i öronen och huvudet. Inte precis kul..
men bestämmde mig ändå för att träffa min prinsessa Marie,
vi åkte till mitt och familjens nya hus på vannagården och målade mitt rum.
Mycket kul och snyggt, en lyckad kväll som slutade med ris, vårullar och en
lässtund i Jenna Jameson bok.. välrdens bästa bok, min idol och jag älskar henne.. haha!

                                                


Jenna jameson - Min favorit, så vacker, så otrolig, så sexig, min Förebild!image92
Inte med porrsidan då, verkligen inget lätt liv Jenna levt, även om hon
är en porrstjärna så har jag en oerhört stor
respekt för henne. En otroligt underbar tjej!

18/1 O dagen idag börjar med att alarmet
ringer klockan 06.00, usch,, 
min första tanke var VILL INTE VILL INTe,
VILL SOOOOVA!, så jag
stängde av alarmet, tack och lov
för min gulliga mamma som väckte mig, 
annars hade jag varit sen till jobb! 
Men när jag väl var på jobb så
gick allt super, kul att träffa mina
älskade och efterlängtade 
vårdtagar. Efter en trevlig dag på jobbet
åkte jag hem, ringde min ÄLSKADE MAN, 
ett år sedan vi träffades för första gången, ett år sedan dina lena läppar mötte mina.
Underbart, älskar dig Dan över allt annat, du och jag föralltid, för evigt i all evighet. 
Bodjobo hjärta BoBo! 
Sedan tog jag mig en dusch, och tog mig äran att ringa Cassie, min gulleplutt, =). Vi bestämde oss för att ta 
en tur till Mobilia, trevligt! 

Dagens inköp blev;
1 par svarta byxor,
1 Svart linne
1 svart kofta..,

Me love BLACK! jag är superduper nöjd, vi tog även en fika på Ecspresso house.. myspys!
Nu har jag färgat cassis hår, mört brunt.. mycket fint, jag är stolt över
mig själv för jag gjorde ett så bra jobb, förutom då att jag fick förg över
hela mitt vita linne och över hela köksstolen, men det är inte så vesentligt ;) haha!

 The girls i en toaletyt på Mobilia!

image94 HAHAHAHA... Cassie på toaletten, sitter och gör hennes behov =P

 jag gör till mig =P 

Nu ska jag och cassie se film, sedan tänkte vi krypa ner i min säng och sova! Myspys!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback