Odjuren gör mig påmind

Precis kommit hem efter en lång dag spenderad på Husiegård (vårdboende)
praktiserade från 7.30-12.00, var ledig till 16.30 och sedan jobbade jag där till 20.30.
Gick rätt bra, Ramiz min handledare har lärt upp mig bra! haha... ska jobba imorgon med, 
mitt liv består bara av jobb, kukl ibland med inte kul när mn jobbar fredag, lördag, söndar varke vecka.. 
som jag gör.. men men blir bra pengar i slutet av månaden! Älskar min Dan


image101

Odjuren gör mig påmind
Jag försöker svälja

Men gråten vill inte fastna i halsen

Jag försöker lugna mig själv

Men nu skriker själen

Sömnen kanske får mig att glömma

men vem kan sova när man är döende inuti


Odjuren är nära

Jag försöker laga det söndriga

Intala spillrorna att jag är stark              

Men hjärtat finner ingen mening att slå

Sömnen kanske för mig att glömma

Men såren läker inte över en natt


Jag kan höra odjuren viska

Jag försöker att förtränga

Men det som hände visas i repris

Jag försöker att andas

Men syret är slut

Sömnen kanske får mig att glömma

Men kan någon glömma bort vem man är


Odjuren sitter vid min sida

Jag försöker finna en mening

Men jag har letat förgäves 

Jag försöker se en framtid

Men mina ögon är förbundna
Jag vill leva

Men varför lever jag som jag vore död

Sömnen kanske får mig att glömma
Men vem kan sova när man är döende inuti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback