Fredagen den 22/2


image111

Finare flickor får man allt leta efter,
ni är underbara! ett stort stöd för att klara skolan,
utan er hade det gått åt helvete, speciellt utan dig Marie.
Du har en stor plats i mitt hjärta och kommer alltid ha det.
Ditt stöd betyder allt för mig!

hade prov idag i skolan på smärta, råpluggade som vanligt, och vad händer?
Jo: provet var super duperlätt... suck!

sedan blev det en busstur till vårdcentralen för mig med älskade Marie, satt där i 2 timmar,
sen när jag väl fick gå in till ssk:n så tog hon ett utinprov och babblade om sin häst, sina problem..
väldigt skum tant, fick ju inte nes svar på det jag tog hjälp för!

Efter de smaskade vi oss i MC Donalds mat och glass.. mums...



Little Nubbler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback