verkligen ett tag sedan...

Känns som det är flera århundrade sedan jag skrev här.. måste verkligen börja skärpa mig... men livet har varít på ett jobbigt stadium nu ett tag. Men det känns som det börjar ordna upp sig, det går åt rätt håll iallafall.. för dom som undrar så har jag börjat plugga till undersköterska, trivs med det, det är riktigt spännande och lärorikt. Man måste ju börja någonstans om man skall nå sin dröm... Sitter nu och hör klockan ticka, längtar till klockan når 17.00.. då kommer min efterlängtade bärbara dator... mysigt skall det bli! idag hade jag tänkt mig en lugn hemma dag och kvälll, känner mig trött och kraslig.. men det löser sig alltid... imorgon är det 6.15 tiden som gäller... måste vara på jobb kl 7.00.. väldigt ansträngande.. för jag är så trött nu förtiden... usch...

gårdagen var lyckad.. en riktigt lyckad kvälll... spenderade den med min kära Tessie.. alltid lika roligt.. :).. vi käkade på grillen i Oxie.. såg bonde söker fru.. tramsade så klart med kameran, mös med gulliga Millton, och så klart såg vi Greys Anatomy...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Älsklingen var på Modolent idag.. det hade tydligen inte gått så bra... de hade bra tagit hans CV och gett han ett nummer.. men det löser sig väl snart med jobb.. det är ett måste. Söndag blir det Häglinge - by... mysigt som vanligt, komma ut lite på landet och lämna storstan.. koppla av och då menar jag verkligen att koppla av..

---------------------------------------

ett ljus som brinner
Jag tror det är försent, att glömma vad jag vet. Det är bara att börja om, det får ta den tid det tar.. och du får vänta på mitt svar.... min väg tillbaks är lång.
Kommer tid kommer vår... kommer kärlek ihåg....
Någonstans därinne.. finns du!
Ett ljus som brinner, som aldrig kommer lämna mig
Kommer tid kommer vår... kommer kärlek ihåg..
kommer vår kommer höst, kommer liv kommer tröst...

image13
----------------------------------------------------------
fy, smärtan i hjätat går inte att beskriva, gud jag saknar dig bobo... söndag ses vi..då är jag äntligen trygg, i din trygga famn...det är där jag hör hemma...där hos dig..
Jag Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback