Nu är jag ganska trött för att slumra..

Anstränger mig för att hålla ögonen uppe, är besviken på viss personal på jobb.
Där förekommer klagomål på oss vikarier att vi alltid kommer sent och går tidigare än man slutar. Så nu harnde infört en dum regel, varje gång man slutar så måste en fast anställd skriva under timlistan för att se att det är rätt tid!. Det känns som om de inte litar tillräckligt mycket på oss.. Men det är nog jag som tar åt mig fast jag inte borde göra det..  Ska till landet idag, till Dan.. :)... kommer bli mysigt och superduper trevligt..  men måste bara ta mig ork att sätta mig å ett jobbigt tåg.. tar ty 40 minuter.. och har verkligen inte lusten att sitta och hänga och tråka på ett tråkigt tåg.



Hade tänkt mig att måla mina naglar nu, de är väldigt nerbitna, men det blir säkert bra.. hihi
har bara lite ångest beslut nu... vilken färg jag ska ta och så?
Mörkröd eller rosa?



haha... vilka problem man har som tjej.. jag har beslut ångest på ett nagellack..rätt så patetiskt..
men det blir nog den mörkröda.. det är finast till svarta kläder.. tycker jag då!

Lyssnar på Sofijah.. ingen känd artiskt men hennes låttexter är mycket bra.. djupa ord hon använder.. 
rekomenderade låtar med henne

Sofijah /
everytime
Fly away
du var så mycket
lost in the darkness

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback