Isbitar till fötter

*Brrzz*, jag fryser. Inte speciellt varmt.. det kan jag ju dock inte påstå. *tycka synd om mina fötter*
Inte gjort så mycket idag. Vaknat, ätit frukost, kollat på film (Hellboy), funnits, vilat, ätit kvällsmat, datorn, och nu bloggar jag...

Imorgon ska man hem till Malmö igen, jag älskar faktiskt Malmö.
Det är en mycket vacker och mycket mysig stad. Tänkte slå Marie-Maruska en pling imorgon, om vi ska leka i sandlådan på gården?.. Saknar min svamp :(

Usch nä, nu ska jag göra lite nytta...

--------------------------------------------------------------------

Från nytta till nöje, varför inte havreflan och chokladbollar?
Jag och Dan bestämde oss för att bli mästare i köket, vi blev sugna på havreflan och chokladbollar. *mums*
Mycket smarigt och roligt hade vi... En mysig hemmakväll framför filmen Stardust, rekomenderad film faktiskt.. mycket spännande och intressant att se.


mumsilimumsmums mums

Snart dagt för mig att gå upp och sova, är rätt så trött nu, och känner Dans saknad efter mig... han ligger där uppe alldeles ensam utan mig. Ett tag till får han klara sig.

Näää, nu måste jag verkligen sova,
Nattinatt på er /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback