Drömmar, är det verkligen värt det?..

Drömmar... slår de in, eller förblir de drömmar... är de verkligen värt att ha?
Jag har i stort sett fantiserat ut och drömt ihopa mitt framtida liv, men det känns som att drömmarna och min lilla fantasi bryts ner sakta. Kommer det sluta med att jag står i slutändan där ensam, och ser drömmarna flyga iväg med ett krossat hjärta oh tårarna på min kind. allt jag behöver är hoppet och tron! jag behöver tro så att hela situationen löser sig... och hoppet om drömmen... Kraven man ställer, känns som att de växer och blir så extremt stora och i slutändan kolapsar allt, och jag står där som ett fån och känner mig misslyckad. Vill inte ha det så, jag klarar inte ens av att få VG på Medicinsk grundkurs i skolan.. känner mig sjukt kass! Förstör mitt förhållande, eller jag är på god väg, jag är världens mest otacksammaste, egotrippade hemskaste person! Vill du verkligen dela ditt liv med en sådan person? Jag vill dela mitt liv med dig. Önskar och hoppas att det slutas så.
Jag och mina tankar svävar runt fluffiga, vita moln.. allt är luddigt och komplicerat, är jag verkligen så svårt att förstå sig på, skapar jag alltid problem? ush... 
Kärlek övervinner väl allt och man kan klara allt, bara man vill så lyckas man.
Can dreams come true? - det är frågan det!........

image15

På tal om hela andra sker nu, jag fick min bärbara dator igår, det började inte så bra, det kan jag ju inte påstå. Klantarslet jag börjar med att förstöra uppstarten, turen med mig som vanligt att Dan kom hem till mig idag och löste problemet.. fick även mitt mobila bredband.. och ska inte problem uppstå där med?.. öh, så klart.. den dumma dosan ville inte ansluta sig till internet, och så är det glapp i datorn eller i själva sladden... ah, jag blir så trött på detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback