Dagen idag..

Rätt så trött idag, somnade typ 03.30.. båda jag och Dan är ganska trötta idag. Trodde faktiskt att jag skulle vakna upp som en ragata, irriterad och elak. Förvånande nog så har jag varit en riktig ängel idag, bara Dan som varit irriterad. Typ inte alls smart att vara uppe sålänge, vaknade av ett jobbigt vibbrerande på Dans golv, dumma mobil.. ville slänga ner mobilen i toaletten poch spola bort de. Inte får en dum mobil förstöra min skönhets sömn, men tack och lov så klart somnade jag om. Tur för mobilen annars hade jag spolat bort den, så jag sov typ några timmar till, sömnen löste sig, allt löser sig alltid. Bara man gör det bästa utav situationen. 



Käkade en god frukost tillsammans med min goa pojkvän, ostmackor och kaninlurtar, (Nesquick eller nåt, de små chokladbollarna). Sen bestämde oss för att åka in till Hässleholm för att ta oss en fika och slösa lite eller mycket pengar.

 Passade på att sno med Britta och Maria, riktigt mysigt faktiskt. Dans mor körde oss in till Hässleholms station, där vi mötte upp Britta och promenixade mot ett café. När vi väl var framme så tog de tre små grisarna tog varsen Coca cola och kaka och jag tog såklart varm choklad och en bakelse, världens godaste bakelse *buddapest* mycket mumsigt, skall ni dock veta. Satt där ett tag och hade mycket trevligt, munnarna hade mundirraé.. påtal om något  mycker skojigt, från ingenstans kom där fram en rätt så konstig man, han sa typ, ursäkta jag stör, men måste verkligen säga detta... *Gud vad vackert hår du har*... ganska glad blev jag då, kände mig mycket stolt. Dan sa fnittrande *älskling, han brukar kommentera alla här i Hässleholm*. FAN tänkte jag, då var jag inte längre speciell HAHAHA..... verkligen en rolig typ det.


*mums*

Sen gick vi in till Lindex, för det ville jag. Behövde köpa lite underkläder... alltid bara att passa på, typ 3 styckna för 100kr. Sådana bomullstrosor. Färgglada var de, och så sexiga faktiskt. Britta och jag yrade runt som höns som råkat på galna kosjukan.. Vi gick även in i H&M, Britta skulle köpa julklapp till hennes syster, det blev en blå tunkia. Faktiskt mycket fin, då stötte jag på en mycket fin nessesär.,. svart och superduper fin. Tänkte ha handväsksminket i den. Får inte plats i den jag har nu, så tur hade jag, turen med mig alltid, weeijh.
 

                 image25                 



Vi gick och gick och återigen gick i ett antal butiker, vi tjejer tyckte det var roligt, men dock inte Dan... desstu längre tid det gick desstu mer frustrerad blev han. Mycket roligt och intressant att titta på, typ som en rolig komedifilm. Efter en lång och ansträngande dag och många och bra inköp bestämde vi oss för att ta bussen in till Sösdala, mysigt att sitta och mysa i Dans famn. Tog taxi från Sösdala in till Häglinge där vi fick en god kvällsmat, köttbullar och spagetti, kände mig som Lady & Luffsen. 

La mig i soffan för att lata mig, somnade klinglande runt Dan HAHAH.. såg roligt ut sa Tove. Nu sitter jag här och bloggar, skriver detta för ANDRA gången eftersom korkade jag råkade klicka bort mitt inlägg. Men that's ok with me. för jag gillar att blogga... kul att skriva av sig. 

Äh, nu ska jag ner och se film... Species: The awakening... inte för att jag vet vilken den är. Men Dan ville se den.


That's My day

Nattinatt... /R 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt :)

2007-11-21 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback