20 frågor

1. Värsta känslan?

Ensamheten
2. Bästa känslan?

Trygghet

3. Din första tanke när du vaknar?

Jävla alarm

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Neverstore - Stay forever

5. Har du någonsin varit kär?

Är så kär nu.. 

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

Målarfärg, foton, tavlor

7. Vad har du under sängen?

Damm, urk

8. Ser på?

En datorskärm

9. Lyssnar på?

Something right

10. Skriv nått smart!

E = mc2

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Travis Barker 

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Du är min värld

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Sjuksköterska

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Korkad, trög, snäll och omtänksam

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

När jag kom in på vuxenutbildningen till undersköterska, och när dan sa Jag älskar dig, första gången

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Sjunga

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Min stortå 

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Osynlighet

19. Vad är du beroende av?

Kärlek, trygghet och kyssar

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Min kudde, tandborste och tandkräm

image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback