16 november natten...

Rätt så trött,, datornörd nummer ett är vad jag är, haha,,,,, Marie sitter vid ena min dator och jag vid den bärbara.. känner mig bättre, bara det att tröttheten börjar ta över.... rätt så skönt att man är ledig imorgon, På tiden, verkligen! Imorgon ska jag nog ut i stan med marie och luncha något smarigt...

Bara för detta är roligt..
5 saker..

5 saker jag aldrig gjort:
- Hoppas fallskärm
- Sugit på min tå
- Kysst en tjej
- Varit i Thailand
- Träffat Gud

5 saker jag har gjort:
- varit i London :D
- snott sting på H&M
- gråtit av brustet hjärta
- varit otrogen
- Pussas Malmös sötaste brevbärare med Nonne

5 saker ska/vill göra:
- åka vattenshooter
- träffa Adam Sandler
- Att moderaterna skjuts i huvudet
- Flytta hemifrån
- Bli sjuksköterska


Kommentarer
Postat av: tess

naaaaaaaaaaaaaaaaaj Adam e miiiiiiiiiiiiiin=) pussssssssssss

Postat av: Marie

det var äckligt med Frapino, du LURADE mig .. sån svamp! :(

2007-11-18 @ 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback