Drömmen.

Dan?
 
Stryk ut tomheten i mig. Lyft och låt mig andas. I dina ögon ser jag djup av värme som vill trilla i. Gå inte låt mig fortsätta drömmen. Jag berövar din frihet att vara själv ibland. Eller ensam som du uttrycker det. Och över ditt ansikte, träffar alltid blicken på dina läppar. Jag sätts i trans, och dans.


Jag skulle njuta dig så mycket. Du skulle känna och veta hur jag saknat att jag vaknat. Du ser så klarsynt, men du ser rakt in i solen. Skulle du gissa att vårt öde fanns ? Att det ligger i mina händer ? Men mina händer ligger i dina, känner du inte det ?


Jag tänker på tunna frågor, som ändå väger tungt. Behoven står i fokus, och tätt tätt brevid står själarna och saknar stängar spelas högt här och jag njutrr så, njuter av det jag känt och vill känna.


Jag vill vara bland molnen med dig, kan inte bli mätt på drömmen ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

London Here We Cooooome :D

2007-03-13 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback