allt är verkligen mycket bättre nu

Sitter i skolan nu och tråkar. känner verkligen inte för att vara en duktig flicka i skolan idag. Känner mig yr och dagen började ju inte perfekt, började med att jag spydde upp frukosten, mysigt? haha... sedan kramade jag min underbaring Anki, vilket som var hur mysigt som helst. Vi gick till dansklektionen, fick ett glosprov med 55 ord. Kärring hon är , men det gick ju gaaaaanska bra haha.... kommit över Jonas ganska bra, imorgon har jag varit singel i 1 månad. hehe... träffar världens underbaratse kille nu, känns så iallafall... ingen har någonsin sagt så vackra saker om mig eller till mig! Känns rätt så overkligt, men tänker inte falla för charmet hehe.. Vill bara hem NU, men typiskt att jag har 1 heeeel lektion kvar, Affärsjuridik, typ aldrig varit där innan så jag måste ju gå dit!

Puss alla änglar /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback