Pluuugga, pluuggaaa boort min glaaadaa miiiinnn.... :(

Mitt liv består utav plugga,ganska kul.
Men inte när man skall ha ett stort prov på en hel kurs.
Speciellt inte kul när allt läraren säger är "Plugga på studiehandledningen"
Jag vill veta specifikt vad jag skall plugga på, svårt att sitta hemma och image72
fundera över vad hon skall välja och vraka mellan...
men det kommer väl att gå bra.. HOPPAS JAG!

------------------------------------------

NU TILL HELT ANDRA SAKER:
Snart julm jag älskar jul..bästa tidpunkten förutom sommaren då
på hela året.. så otroligt mysigt med alla ljus, dofter,  glädjen, leende,givmildheten, när alla nära och kära samlas, granar, apelsiner, pepparkakor, känslan, allt är så mysigt....  and me love it!

                                                                                                       Älskar Min Dan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback