KUL

1. Pierca näsan eller tungan?
Har redan piercing i näsan, vill ha i tungan med..
2. Vara seriös eller rolig?
Det är roligare att vara rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk?
Röd =P
4. Brinna upp eller drunkna?
Vill inget av det men nu måste jag välja så....drunkna?,
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar?
Föräldrar, så klart!
6. Tycker du om någon?
Jag tycker om många personer men är kär i Dan
7. Sol eller måne?
Sol
8. Vinter eller höst?
Hm .. höst blir det nog..
9. Vänster eller höger?
Vänster.
10. Soligt eller regn?
Soligt, så mysigt.
11. Vaniljglass eller chokladglass?
Choklad
12. Hur mycket är klockan just nu?
14:21
13. Fullständigt namn?
Sofia Rebecka Persson
14. Vart vill du bo?
Malmö, där jag bor nu :)
15. Hur många barn vill du ha?
3
16. Vill du gifta dig?
Ja, det vill jag nog, någon gång i framtiden.
17. Rullar du spaghettin eller skär du den?
Jag skär den.
18. Har du ätit sushi?
Nej, vill inte prova iheller
19. Favoritglass?
Allt med choklad
20. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?
K speciall och Kellogs cornflaks
21. Humör?
Uttråkad
22. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Hahaha.. nej!
23. Har du en hund?
Nej =P
24. Tycker du att du är attraktiv?
Väldigt sällan
25. Sover du helst själv eller med någon?
Det beror på vem den andra är...
26. Tror du på spöken?
Faktiskt ja!
27. Tycker du att du är kreativ?
Hahaha, ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback