Efterlängtat jul lov...

Weeijh.. nu är man fri från skolan, inte speciellt länge med ett tag iallafall.
Men kommer sakna mina OPV4 tjejer. Anna, Terese och patrician ni är mina stjärnor!
Varit i stan idag och yrat runt med min älskade Dan banan =), mycket trevligt,
men lite irriterad blev han allt när jag drog efter honom som en vante i alla möjliga affärer (stackaren).
Vi tog en fika och jag köpte de sista julklapparna och så klart lite kläder till mig själv!

Inköpen blev: 

  • Röd tunika
  • Svart kofta
  • Tights

Men skall till Jägers imorgon för att lämna tillbaka tunikan och koftan,
ångrar de lite, plus att koftan inte alls satt bra! Öppnade min första julklapp idag,
jag och baby bestämmde oss för att göra det. Jag fick min efterlängtade diktbok,
superduper glad är jag!


Baby, you and me hand in hand, always...                                                                                                      Älskar DAN


Kommentarer
Postat av: tss

haha du e för härlig.. god jul pusssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback