Chris Brown/ 16.32/ 21.24




HET ELLER VAD? *blink,blink*


--------------------------------------
16.32
Nu snart ta bussen till stan och träffa min sköna böna Tess.
Bio tonight, mysigt.. kommer bli kuligt, som alltid.
21.24
Vilken film, Joo så klart :

BEOWULF
image46image47
image48



I en tid av hjältemod, dräper den store
 krigaren Beowulf demonen Grendel och
 drar därmed på sig Grendels monstruösa
 - men samtidigt betagande - moders ilska.


Alltid lika mysigt att vara med Tess, min sköna böna. Vi käkade oss varsen god bakad potatis på café Graffiti, sedan promenixade vi oss till Gina och tittade oss runt, Hittade mig en fin svart kofta, efterlängtat faktiskt.
Sedan var det dax för en biotitt, nöjd med valet, en film alla verkligen bör se.
Jaa då sitter man hemma nu här.. ska skriva ännu en CV till fadern min, usch trist, men så är det väl när man har en oteknisk pappa?

image49

Vi är verkligen för söta *blink,blink*


Kommentarer
Postat av: tess

naaaaaaaaaaaaaaaaj ush........

2007-12-03 @ 12:02:00
Postat av: tess

ahhhhhhhhhh biooo ikväll... ses snart.........

2007-12-03 @ 16:37:53
Postat av: Anonym

cat woman

2007-12-04 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback