Så jävla falsk, jag hatar dig!

Jag  HATAR dig. Trodde verkligen inte det om dig Camilla. Du och jag har kännt varandra sedan barndom. Du tar en förgivet och sen har du make att säga att jag snackar skit om Katie. Inte fan har jag gjort det. Jag är så otroligt förbannad, vill bara slå i något. Men tur att man slipper se dit fula ansikte, skönt att aldrig ha med dig att göra. Vadå jag gömer mig i matsalen, ni två idioter består av lögner. Anki min bästaste bästis (L) är mitt vittne!!!! Jag gömer INTE mig för någon eller något. AAAAAH. Du är så äcklig, falsk och jag HATAR DIG, kommer ALLTID ATT HATA DIG. De vänner som verkligen bryr sig de varar live ut.

Jag älskar Anki och MIN Jonas mest im världen. Malin min med :D

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS och MASSA KÄÄÄÄRLEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback