kärleken är underbar

Det vackraste som finns på denna jord är kärlek, jag skulle kunna leva på kärlek. Det är så otroligt vackert och mysigt på det finaste sett man kan önska sig. Även om kärlek kan leda till hat väldigt fort. Min största önska är att all hat och onska på denna jord skulle försvinna. Idag sa en vårdtagare till mig idag; Skulle alla vara som du skulle det inte finnas något hat alls, och det värmde verkligen mitt hjärta.  Idag har jag och Jonas varit tillsammans i 2år och 4 månader, tiden går så fort. Snart är vi gammla och gråa och hemtjänsten tar hand om oss. Vi kommer bli världens gulligaste par, om det nu håller vilket jag hoppas innerligt.

PussPussPuss och massa kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback