Första inlägg =)

Nu har man skaffat blogg, trevligt, trevligt.
Dagen idag har varit otroligt lyckad, började med att jag steg upp ur min otroligt sköna säng, tog bussen till hemköp, började jobba. Maja är så rolig, så otroligt rolig. Vi har snattat frukt :P
Senare på eftermiddagen begav jag mig till tandregleringen, fick mycket bveröm för att jag skött min tandställning bra! Det har belönat sig, jag ska ta av skitet den 21 december. VÄRLDENS BÄSTA JULKLAPP, :D:D..... Jag längtar extremt mycket. Jaa nu åker man till vetlanda den 29 december med Jonas, allt är bokat och klart, härligt!

Tack för mig allihop, skriver snart igen. ^^

138758-1


Kommentarer
Postat av: jonas

Fin sida jag är bara tröt och sur på mamma och pappa medans jag tar markus och felix till stugan så är mamma och pappa här och KNULAR jag ville ju ta ut dig men det jick inte:'(

2006-11-16 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback