tankar gör en galen :'( är jag galen?

Grunden till svartsjuka är rädslan att förlora den man älskar.

När försvinner detta, orkar inte leva med det, vill inte vara så! Vill inte tvivla på det du säger. Jag litar påmdig tuill 110% men varför är jag som jag är? Svartsjuka är något utav det hemskaste som finns. Klarar snart inte av det längre, min svartsjuka kommer ta kol på oss båda och då vet jag inte vad jag gör. Snälla hjälp mig, vad ska jag göra? :'(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag mår inte alls bra, är ledsen och jaa det går inte att beskriva. Inte bara pågrund utav det utan det är så mycket mer. Önskar man bara kunde begrav sig någonstans och vakna upp lycklig när man väl är lycklig och att allt skulle förbli så! Ja man kan ju alltid önska. Blir önskningar någongång till verklighet? Hoppas att detta slår in, att jag för engångsskull kan få som jag vill i detta ämnet.  Jag kan inte släppa taget, varför inte bara släppa taget, släpp påp tyglarna. "fade like a flower" Fan detta går mig på nerverna, är jag besatt eller vad? Fucking skitpung......... JAG HATAR DIG, HATAR DIG, men ändå ÄLSKAR JAG DIG... Gräv ner mig, döda mig. Bara gör något så smärtan försvinner............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback