sjukling

Mår verkligen inte alls bra, jag har ont i öronen har feber och är störts förkyld! Vill verkligen inte vara sjuk! Nu är man ju ute på praktiken och allt, känns inte bra alls. Gick hem idag klarade inte av det. När jag väl var hemma gick jag och la mig, vaknade vid 16.00 tiden när brorsan kom hem, men det dumma är att jag fortfarande är otroligt trött. Gör mig frisk snälla.. :(

Saknar dig så, och det var så mysigt den lilla sdtund du höll om mig idag på Centralen, jag känner mig trygg i din famn, så trygg. Jag kommer alltid att älska dig i all evighet. Du gör ,ig hel, jag vill känna dina lena händer på min kropp nu. Jag mår bra av dig, skulle vara mysigt om du var här och tog hand om mig älskling. <3

Listen to your heart, when it's calling for you....  Jag undrar var du är nu :'( hoppas du är okej, hoppas.

Kommentarer
Postat av: Kimse

Hej Rebecka!
Känns som en evighet sedan. Läste din blogg och jag kan inte fatta att du är 18 år nu och ska ta studenten, jisses! Tiden har gått så snabbt för oss båda.. Minnena för mig tillbaks till vår barndom då vi hade kalas och lekte. Vi hittade på massor av bus. Nu är vi båda stora och håller på att skaffa oss en framtid. Hoppas att vi kan hålla kontakten! Jag flyttar nu på fredag, känns lite tungt att lämna min familj, gården och mitt rum.. Bott här hela mitt liv. Lova att du kommer och hälsar på snart! Kram /Kimse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback