Juletid

Snart jul, fusatan vad härligt. Men det känns verkligen inte som om det snart är jul, har inte fått till min julstämning än, men den kommer väl snart kan jag väl tänka mig. 6 dagar kvar sen kommer jultomten till alla barn som varit snälla iår, fy vad jag kommer få massor av paketer :D. Får 4000kr i lön nu på Fredag så jag kan köpa något fint till min älskling och bror, har ju redan köpt till mamma och pappa. Hm imorgon ska jag köpa något till Anki, men undra vad :/. Hon önskade sig ljus och någon form av ljusstake. Så jag pyser in på Systrarna Gren imorgon och letar upp något fint. Jaaa då har man varit på hemköp sedan vecka 43 och nu är det vecka 51 och 1 dag kvaaaar :D, jag längtar tills 19/12 kl 16.00.... då drar jag därifrån med ett stort leende på mina läppar. Jag är stolt över mig själv, fick VG på hela min praktik weee! Jag är nyfiken på vadf jag får från tomten hihihihi... :)


Pusspuss (K)


tomte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback