Jule tid

Julafton över, jag hade en underbar jul och presenterna jag fick var underbara! =) Hoppas ni har haft en lika underbar jul som mig. Jobbat idag, mina underbara tanter och gubbar kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Jag ficK:

Av mamma, pappa: 1 bismarkshalsband, 1 fat, 2 skålar, 1 brödrost, 1 varmamackor grej :P
Av farmor, farfar: kastrullsätt och pengar.
Av brorsan: I skiva
Av fam. rasmussen: pengar
Av släkten person presentkort
Av mormor: en superdunder stor kastrull så jag kan göra mig egen hönsasoppa :D, ett halsband, 2 vantar
Av tomten: 1 DVD film
Av anki: en tröja
Av mig själv: svarta fin shorts, hihi
Av min älskling Jonas: 10 dukar jag kan måla på, 10 akrylfäger :), 1 klitorisvibrator :) hihihihi(H)(A)

JAG ÄR SUPERDUNDER NÖJD :D och redo att flytta hemifrån, snart snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback